Oproep Advieskeuze om Stichting Leven en Financiën te steunen
Advieskeuze is sponsor geworden van de Stichting Leven en Financiën (LEF). Hiermee wil zij een bijdrage leveren aan het maatschappelijke belang, dat jongeren geholpen worden verantwoord met geld om te gaan. Met het tijdig ontwikkelen van financiële kennis bij jongeren wordt een solide basis gelegd voor hun toekomst. De financiële gezondheid van de nieuwe generaties is relevant voor alle dienstverleners in de financiële sector.
Sponsoring
David de Boom, medeoprichter van Advieskeuze: “Het zou mooi zijn als de Stichting Leven en Financiën door meer partijen uit de financiële sector wordt gesteund. Wellicht dat ook andere beslissers in de financiële sector het voorbeeld van Advieskeuze willen volgen en bewust de keuze maken om beschikbare sponsorgelden meer te verdelen.”
Krachtenbundeling
Advieskeuze en de Stichting Leven en Financiën (LEF) bundelen hun krachten om jongeren in een vroeg stadium te voorzien van cruciale financiële educatie. Door samen te werken met LEF, die via gastlessen jongeren tussen de 15 en 22 jaar leert verantwoord met geld om te gaan, wil Advieskeuze bijdragen aan het versterken van de financiële gezondheid in Nederland. Deze samenwerking helpt jongeren om hun financiële toekomst met vertrouwen tegemoet te zien. Hierdoor kunnen zij in de toekomst belangrijke beslissingen in hun leven nemen, zoals bijvoorbeeld een woning kopen en het afsluiten van een hypotheek met verzekeringen.
Over Advieskeuze
Advieskeuze is opgericht om consumenten en ondernemers in contact te brengen met een financieel adviseur, die helpt bij het maken van de juiste keuze. Het is een faciliterend platform waarop 16.500 dienstverleners in Nederland worden getoond met relevante informatie. Ruim 7.000 dienstverleners maken gebruik van een gratis extranet account om hun profiel te beheren en te reageren op reviews en leads. Hierdoor is er een concentratie van relevante informatie over advieskantoren met bijna een half miljoen reviews op Advieskeuze ontstaan. Meer dan 70 partners verwijzen naar Advieskeuze en maken gebruik van de data van het platform. Jaarlijks zijn er 1 miljoen bezoekers op de website van Advieskeuze en partner websites, die geheel gratis in contact kunnen komen met een advieskantoor of adviseur. Het is de missie van Advieskeuze om consumenten en ondernemers te matchen met de best passende adviseur of specialist. Om de onafhankelijkheid te borgen verdient Advieskeuze géén geld aan klantcontacten zoals afspraken, bel-me-terug verzoeken en uit-kliks.
Deel dit bericht, kies uw platform!
Rene Graafsma